Duruecemm
Bende geceleri 3 buçuk - 4 saat olunca hemen uykusunda alıp emziriyorum, uyanmıyor tekrar uykusuna devam ediyor ama napacağımı bilemedim
Kaldırmasam uyusa mı, yoksa emzirsem mi
Bi taraf uykusunu bölersek öyle alışır büyüdüğünde de gece öğünü ister diyor, bi taraf da sizin dediğiniz gibi şekeri düşebilir diyor 😕