Minigim38 bende molfix kullanıyordum yeni paketler daha ince yapıdaydı beğenmedim ve sızma yapıyordu her gece her gece
Primaya geçtim. Oğlum 16 aylık 12 buçuk kilo 5 numara kullanıyoruz. Gayet rahat oluyor ne dar ne geniş.
Bizim paketin üzerinde 11-16 kg yazıyor
Bence siz 4 numara ile başlayabilirsiniz