Sadiyealp Beyza_osmanaras nöroloji kesinlikle canm gec kalmadan git . Belki epilepsi bile olabilir kendimden biliyorum bende bayılıyodum
Zmnl19 Beyza_osmanaras Ben cok deil ama dusuk tansiyonum var kucuk bazen 4 e dusuyor ondan sonra midene bir bulanti iniyor gozlerim karario ve dusuyorum. Norologa gidiceksin acil
Deletedmom280 Beyza_osmanaras kafanızdan cnm eger orda Bı prblm gzkmzse bska polınlge sevkmedecktr baska Bı skntmız var mı yoksa direk mı bayılıyrsnz
GizemDmlSak Beyza_osmanaras beyin ve sinir cerrahisi degil nöroloji ordan randevu alip gidin ihmal etmeyin bas donmesiyle birlikteyse vertigoda olabilir ama oda bayilma yapiyor cunku
Beyza_osmanaras Deletedmom280 durduk yere bayılıyorum eşinle bisey konuşuyorum hemen yere yigiliyorum ortada bisey yokken bile işte bayılıyorum çok sık oluyor
Beyza_osmanaras Deletedmom280 mesela noluyor biliyormusun yastığa başımı koyuyorum bayılıyorum kekeleme oluyor bazen kafamda karışıklık oluyor oturuyorum hemen bayılıyorum olduğum yerde oluyor mesela bugün akşam 2.3 defa oldu
[silindi] Beyza_osmanaras Ben hemşireyim ciddi bir rahatsızlığınız olabilir acilen Nörolojiye gitmelisiniz aksatmayın.
Pelinzade Canım hemen git devlet hastanesinde nerdeyse. Bir sene sonraya veriyorlar randevu imkanın varsa özele git ama ihmal etme
Sadiyealp Beyza_osmanaras sara hastalığı olarak biliniyor nöbet cesitleri var bayılma dalma . beyin normal aktivetisinin sinir hücrelerinde geçici olarak meydana gelen anormallik
GizemDmlSak Beyza_osmanaras kulak icindeki kristallerin oynamasi bas donmesi yapiyor baslarda ileri seviyelerde bayilmada yapiyormus
Zmnl19 Beyza_osmanaras benim ailemde genetik bu en yakin annemde babamda tansiyon var halam ve babannemde dusuk tansiyon var. Benimki sinirsel birazda kucuk dusuyor oyle durumlrda