Ben kendimi tanımıyorum artık sinir sistemim bozuldu su 6 ayda bebeğim hasta hava takıyorum ama o hava takmak bir zulüm gerçekten yani böyle hiç mi istemez doktorum hava takarken telefonla birşeyler izlet dikkati dağılsın dedi ama biraz dağılıyor yine aynı. Artık çok yoruldum sanırım bende hastayım gücüm yok ilaç kullanamıyorum şöyle bir uyuyup dinlenemiyorum bunlar şikayet degil ama çok doldum sanırım 😢😢😢 Rabbime şükürler olsun ki bebeğim iyi ki var 🤭