Merhabalar
Bebeğim 11 aylık 2-3 gün önceye kadar mutlaka gece 2 defa kalkıp 120 cc mama içiyordu
Bu 2 gündür mızırdandığında mama versem de 10-20 cc içip bırakıp su içip uyumaya devam ediyor 2. Kalktığında da sadece 30 cc falan içti
Gece beslenmeyi bırakıyor gibi mi yorumlamam lazım bu durumu yoksa geçici bir durum mu bilemedim
Gece beslenmesini ne zaman nasıl bıraktılar tecrübesi olan paylaşabilirse çok sevinirim🌸