Merhaba benim De kızım 2 aylik gece uyanmalarimiz rutin oldu artık bizim her gece 3 4 arasi uyanır emer altını alırım tekrar uyuturum biraz zor dalar uykuya ama olsun. Sonra tekrar 6 da uyanır yani hemen hemen 3 saatte bi kendi acikip uyanıyor. Uyanmasa bile ben uyandırıp emzirecektim. Bence doğru olanı yapiyosun çünkü farkediyorum ki çok acıkıyo bebegim 3 saatlik zaman diliminde.