beyzanrkorkmaz bebeğim 8 günlükken ateşi yükseldi gece altın değiştirirken fark ettim ben hemen acile götürdük acilde sadece şurup verip geri gönderdiler sabah hemen çocuk doktoruna gösterin dediler çocuk doktoruna gösterdik yoğun bakıma yatış yaptılar tahlillerini falan yaptılar enfeksiyonu falan yoktu enfeksiyonu da Ateş yapıyormuş bu arada birinden gribal enfeksiyon kaptığını söylediler ve 8 gün boyunca yoğun bakımda yattı