Nesli123 benim yavrumda pişik oldu 1.5 ay ne yapsam geçmedi. Travazol,trosyd, bepantol, hametan, hamazinc,zeytinyağı kantaron yağı hiç biri fayda etmedi. Derisi soyuluyordu yavrumun. İlk önce ıslak mendili bıraktım eğer düzelmezse bezini değiştirecektim. Ve ıslak mendil kızımı pişik yapıyormuş.artık bebek temizleme pamuğuyla temizliyorum hiç bir şeyi yok. Sizde benim gibi ilk önce ıslak mendili bırakIn düzelmezse bezini değiştirin bence tabi yine siz bilirsiniz