Synmannesi Anisa021121 sıcak su ve lavobo açıcı ama el sürme asla su filtrenin üstüne çıksın bekler sonra yıka bir güzel
cinarcinar Anisa021121 ben o çıkan kısmı çıkarıyorum Sonra bildiğin bulaşık tableti var ya sıcak suda eriyorum ve o suyun içinde bekletiyorum sonra da makineye atıyorum mis gibi oluyor
Dolores Anisa021121 filtreyi çıkarın, fırın tepsine koyun. Sıcak su doldurun ve bir tane bulaşık tableti koyun , çok temiz oluyor öyle. Kendisini de yağ çözle silin sağını solunu, tertemiz olacak.
Zynpppbb A101de çiçeğim soda var onu döküp üstüne kaynar suyla tertemız oluyor hıc ovalamana gerek kalmıyor
misssevval Synmannesi ben birkaç kişinin tekrar tel almak zorunda kaldığını gördüm. Tel eriyip gidiyormuş zaten çok zararlı bir kimyasal. Bulaşık makinesi tableti veya asperoxla temizleyebilirsiniz❤️