Ocakda 2 yaşına girecek bebeğim grip oldu doktora götürdum iyiye gidiyor sadece öksürük devam ediyor 2 gündür sanırım boğazına balgam takılıyor ve çıkaramadığı için kendini kusturuyor elini boğazına kadar sokarak cuma günü kontrolümüz var o zaman sorarım elbet ama normalmi acaba bu durum başına gelen varmi