Merhaba kizlar nasilsiniz.Kizim dun 7 aylık oldu.Ek gida aliyor tadim degil biz erken basladik baya 3 oğün mama aliyor ve diger 3 öğünse ek gıda.Ama kesinlikle sj icmek istemiyor.Kasikla denedim bardakla denedim biberonla denedim yok hepsinde cikariyor suyu.Ne yapa bilirim?Mutlaka icmesi gerek suan dimi?Açkende vermeyi denedim meyve sonrasida denedim iciyor kasikla veriyoeum zorla agzina ama 3.4 kasik sonrasinda cikariyor suyu icmiyor