İkiz bebeklerim var birisinin iğne yutmuş olabileceğinden şüpheleniyorum. Misafir gelmişti toplu iğnesinin 2 tanesi kayıpmış ve bulamadı. Ve oo iğneyi dün aksamdan beri arıyorum bulamadım deliricem. 1 tanesini kızım ağzında dolandırıyordu son anda farkettim ve hemen aldım fakat diğeri yok. Kızlarım 14 aylık yerde dolanan bebekler acaba diyorum yuttular mı yutabilirler mi?
Doktora götürsem mi kararsız kaldım bi daha radyasyon alacaklar şüphem için.
Sizce beklemelimiyim belirti vs yok ama bu kadar kısa süredede olmayabilir tabi offf