rumy007 Aselimmmmmm sut getirmez diyorlar emziren annelerde 1 yıla kadar görmeyen de oluyormuş öyle duymuştum ama içiniz rahat etsin isterseniz bj kadin doğuma gidin isterseniz
343458 Aselimmmmmm normal diye bılıyorum 19 ay emzırdım hiç hasta olmadım sonra emzırmeyı kestım hasta oldum
psikolojiksorunlu-ana psikolojiksorunlu-ana 5 aylık bebem 2 aydır regl oluyordum bu ay olamadım daha 10 gün oldu
psikolojiksorunlu-ana Aselimmmmmm evet doğum yaptığım doktorum taktı ben Eylül de taktırdım 1000 liraydı şuan ne kadardır bilmiyorum
343458 Aselimmmmmm yok gıtmedım 2seneye kadar normal dıyorlar O yüzden gitmedim zaten bir de emzirdiğim için çoğu kişi ondan da hasta olmazsın dediler ama dediğim gibi ne zaman kestim ertesi ay hasta oldum
rumy007 Aselimmmmmm eczaneden alıyorsunuz ebe niz size bilgi veriyor sonra hamilemisiniz bakıyor ve ertesi gün iğneyi vuruyor sonra tam 3 ay sonra tekrar ama adet görmeme ihtimaliniz var ben olmadım çünkü ama bazı kişiler oluyormuş