Miniktavsan Kızlar kızım 1 hafta sonra 3 aylık olcak bu aralar aşırı salyalandı köpürtüyo ağzını bişeyler söylemeye çalışırken hep ıslak yakaları normal mı sizce bu kadarı sizde de böyle mi
Seval Miniktavsan oğlum iki aylık oda öyle bu aralar hep tükürük gar ağzında sebebi nedir bend bilmiyorum
Masalim Miniktavsan canım dıs cıkarmaya yakında oluyo benım kuzenımın bebegıde oyleydı ıkı ay sonra dıs cıkardı bazılarıda hemen cıkartıyo ama bu ayda normal
Miniktavsan Masalim kuzenimin oğlu 3 aylıkken cıkarttı ondan da korkmuyo değilim valla daha cok minik
Pnrdnzysfars Dis cikarma dan ziyade 2. Ayda tükürük bezleri calismaya başlıyor benim oglumda iki aylikken başlamıştı 6 aylık oldu hala dis yok
Rabisss Bizde çok erken tanıştık tükürüklerle 😂 hep diş geliyo dedim ama 7 aylığız yeni patladı. Bide benim kızım dilini ağzına sokmayı pek sevmiyo ondan da kaynaklanıyodu 😂
ZeynepKara Miniktavsan bizde 3 aylık olduk yeni tükürük ve salya eksik olmuyo önce köpük köpük tükürüyodu şimdi salyası çoğaldı umarım diş çıkarmıyodur dahaçok erken 🤦🏻♀️
ArdaDanyalSara Miniktavsan bizimde öyle 2ay21günlük kızım ağzı hep ıslak ve tükürüklü anlamadım neden🤔😁 ama sanırım bu aylarda normal🤤
Gubusu Bız 3 ay 10 gunluguz cumartesı kontrolumuzde sordum tukruk bezlerı gelısıyor oda suan salgılanan tukrugu yutamadı ıcın dısarı atıyor zamanla oturacak dedı 🙋🏻♀️