Kızlar selam 4 ay 1 günlük bebeğim var. Malum uykular kabus gibi🤣🤣 uyku eğitimi hakkında neler düşünüyorsunuz?? 2-3’den başlıyo bu eğitimler. Annemlerde bana “ biz uyku eğitimiyle mi büyüttük canım ayakta bile salladık “ diyo😂 ben de geriliyorum uyumadıkça. Akşam 8.30 gibi mama yiyo yatıyo 9 da mızıldanıyo ve pış pışla geri dönüyor uykuya 12 ye kadar uyuyo sonra kalkıp yine yiyor ve yatıp 3’de uyanıyor , ondan sonraki süreçte bazen sabah 7-7.30 a kadar 2 kez bazen de saat başı kalkıyo sağı solu bellli olmuyor 😂😂 bu arada gündüzleri de sabah 07.00-09.00 arası oturuyoruz 9 da uykuya geçiyo 11 e kadar uyuyo genelde ilk gündüz uykusu sonra 2’de uyuyo yine 1.5 saat kadar ama bazen şaşabiliyo tabi sizler nasılsınjz