Dün süt aldım oğluma yoğurt mayalamak için kaynattım çok sıcaktı soğusun diye bıraktım uyuya kalmışım sütte oda sıcaklığında kalmış akşam 8 de kapattım altını sabah 7 de dolaba koydum bozulma olmuşmudur ya da yoğurt mayalamak için tekrar ısıtıp mayalasam ekşime olurmu ?