Bebeğim daha 7 aylık olmasına bikaç gün kaldı. çok içten öksürüyor ve burnu akıyor eteşini düşürdük hastaneye götürmek istemiyorum zaten oralar dopdolu salgın dolu bebek ya daha da kötü kapar diye korkuyorum önerebileceğiniz birşey var mı doğal şunu yap geçer dediğiniz öksürüğü için yani sizin denediğiniz lütfen yardımcı olun 🥺😥🤦🏻♀️