kolonyalimendil geri iade ettik 256 gb di ve cihaz sadece 3 ay kullanılmış pil sağlığı %97 di içime sinmedi ikinci el olması fiyat olarak uygundu aslında diğer telefonculara göre ama yine de geri iade ettim içime sinmeyince hayatımda ilk kez ikinci el cihaz aldım ve pişman oldum gittim sıfır aldım artık mutluyum 😊