🥺 kızım 2 gündür ateşli, calpol ve dolven dönüşümlü gidiyoruz. İlk gece dudaklarının içi fosur fosur kalkmış beyaz olmuş çok kötü bir halde bugün 2. Gecemiz ağzının içi yara..sabahtan bu yana az bir şey leblebiden başka birşey yemedi 😭 iştahını geçtim kendini ayakta tutmasi için az birşey bile olsa yemedi birsürü şey hazırladım ağzını yakmayacak şekilde. İnanır misiniz cokokrem bile sürdüm ekmeğe az bir lokma gitsin diye onu bile yemedi 😭 nasıl geçecek bu ağız yarası az önce ölçtüm 41.8 çıktı sonra düzeldi ateş ölçer 38.7 çıktı. O kısa sürede aklım gitti geldi yerinden 😭 testler yapıldı ağzından sürüntü falan alındı ilk gece negatif çıktı. Ama bu dudaklarının halı mafetti onu
İlaç içmiyor nasıl iyi olacak kafayı yiycem