Merhaba arkadaşlar normal doğum yaptım 74 gün önce. Vajinanın üst kısmında minik minik yağ bezesi gibi biseyler vardı önemsemedim önce ama bugün batma hissi var. Dokununca acıyor enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum doktor randevusu aldım bugün gideceğim. 40 ın çıkınca gel demişti bebeğimi defalarca götürdüm ama kendimi hazır hissetmedim muayeneye gitmedim hala da hazır değilim ama korkuyorum da ne olabilir? Başına gelen var mı? Emziriyorum mama destekli ilaç verirse nasıl olacak bilmiyorum..