15 gün oldu ek gıdaya geçeli hep çatalla ezerek verdim ama ne verdi isem hep hırıltı oluyor normal bir durum mu başına gelen varmı.Ayrıca ne versem yemiyor normalmi hiç iştahlı yediği birşey olmadı 1 çay kaşıgı bile zor yiyor direk çıkartıyor ve aglamaya başlıyor bu durum düzelirmi ve ne kadar süre sonra geçer,meyvelere daha başlamadım ne zaman başlamalıyım,birde çorba tarzı menülere ne zaman geçilir yardımcı olurmusunuz