Nikita lamiakus hayır. Hemşire de hemen içir diyor ama kızımın ateşi çıkmıyor. Boşuna ilaç içmesine gerek yok.
selimhankerem lamiakus ateş yoksa vermem ama ateşi 38 geçerse veririm geçen ay aşıya götürmeden içir getir dedi ebe içirmedim çok şükür de ateşi çıkmadı ne gerek var .
Yagmur_24 Gerekiyorsa evet mutlaka. Bazen hiç çıkmasını beklemeden veriyorum eçen kkk oldu çıkarsa veririm dedim gerek kalmadı şükür şimdi diş çıkarıyo atrli yüksek 2 kez verdim şu an bilsem kusmayacak içecek veririm yine varsa ihtiyacınız acı çekmeden verin
lamiakus Yagmur_24 atesli ckmadan vermeyin ama . Bağışıklılığını baskılıyorsunuz cocugun. Ates savunma sistemi surup 38 i gecerse verilebilir.
lamiakus Nikita benimkinin ateşi cıktı. Derecem bozulmus kaç derece oldugunu bilmediğim için mecbur verdim . Yoksa 38 e falan cıkmasa vermicektim
lamiakus selimhankerem ates cıkmadan ates düşürücümü içirilir bide sağlıkcı olcaklar ya doktor olmadan nasıl ilaç ver diyebiliyorlar
selimhankerem lamiakus valla çok sağlık ocağındaki hemşireler aşı öncesi bir çay kaşığı ver getir ateşi çıkmasın diyorlar Ben iki çocuğumdada vermedim Ateş çıkmadan vermedim yani