Aylinslmci ilkyogurt ile başladım yogurttan baslayablirsiniz.minik kavanozlar edinin 3 güne bir taze yogurt yapip yedirin.ben her kapagini actigim minik kavanozu en fazla 2 gun yedirdim..zatrn ona gore minik minik mayaladim.. ilk gun 1 çay kaşigi 2.gun 1 tatli kasigi 3.gun 1 yemek kasigi kadr yedirilmesi yeterli yemiyor ise zorlamayin zorlamak ilerde yemek reddine neden oluyor genelde..tadım.ayı tatları bilsin yeterli.çignemeyi ve yutkanmai bilsin..en fazla yarım çay bardağı verileblir.öğürme refleksi filan normaldr bebeklerde korkmayin gozetiminizde olduktan sonra.. 3 gün kurali ile ilerleniyor alerji ihtimaline karşılık..1 öğüm yeterli doyum.değil tadım ayıdır ek gıda dönemi ana öğünü onceligi anne sütü ve ya mamadır hangisi ile besleniyor ise normalde…mevsim sebzelerinden ilerledm sonra buharda haşlama aparatı ile koyu ise kıvamı anne sütü veyaz cokaZ haşlanan su ile açtım içinede 1 cay kaşık saf hakiki zeytinyagi kullandim çogu anne kullaniyor zaten kabızlığı önlemek açısından…haşlanmış yumurta sarısı beyazı verilmiyor ilk zamanlar,lor labne kefir ewde kendim yaptım.peynir altı suyu onemli besin hazirladgm seylerin icerisinede karistirdim verdim..sonraki zamnlar karisimlar icic ek gıda setleri var ben og naturel in setini kullaniyorum o setlerden temin edeblirsniz..ilk basta bebek irmigi tam bugday unu tam pirinc unu bebek tarhanasi bunlari kullandim daha sonra yapcaginiz karisim ve öğünlere gore farkli şeylerde var tercih etceginiz seylere gore alirsiniz isterseni bi goz atın.sonrasında mevsim meyveleri (narenciye ürünleri mandalina portakal vb verilmemeli asitli ve alerji riski yuksek meyvedir çilek ve bal kesinlikle verilmiyor 1 yaşına kadr hem alerjik hemde bal ölüme kadr neden olabliyor aklima gelen yasakli besinler şuanlık bukadr siz digerlerini araştrn isterseniz) her denettirdgmin yanina 2. Yada 3 gunleri daha onceki denettirtrdklermi ek.olarak birlikte kullandim…tek tek denemesi 1 ayı alıyor zaten hepsi bittikten sonra karışımlara gectim…bebişin çigneme ve yutkunma reklesxsinin gelismesi açısından blendır kullanmiyoruz…çatalla eziyoruz.her beslenme sonrasi bi miktar su iciriyorum yine amac kabizligi onlemek.doktorumuz bana su çok şart degil 9.aya kadr ana ogunu halen anne sutu oldgu icn sutten aliyor suyu zaten demisti ama verirsende max. 30 ile 130 ml arasi ölçüsü diyede bilgi vermiati.ki zaten mnick bebek nekadr içeblir 20 ml ancak iciyor yada hic icmiyor:)stres yapmayin yemiyor vs die benmki halen 1 tatlı kaşıgı ya yiyor ya yemiyor oncelligm halen anne sütü..tadina baksin cignesin yeterli 7.aydayiz normal bi durum..