Aylinslmci Kızlar merhaba Demir ilacı olarak hangi marka kullanıyorsunuz, sağlık ocağının bize verdiğini bebeğim içmiyor kusuyor dışarıdan özel alıcam ama sizler hangısnı kullanıyorsunuz ?
Begonvil__ Aylinslmci bugün bebeğimin 5. Ay kontrolüne götürmüştüm doktor demir ilacı kullanıyorsun değil mi diye sordu bende evet ocean microfer kullanıyorum sağlık ocağının verdiğinin içeriği temiz değilmiş dedim. Devlet o kadar bebeğini zehirlemek ister mi hiç kanmayın öyle reklamlara kullanabilirsin onu da dedi. Doktorda özel hastanede baya yaşlı tecrübeli biri benim kardeşim bile onda büyüdü yani öyle söyleyeyim. Bende şaşırdım böyle soyleyince kafamda karıştı. Şuan ocean kullanıyorum ama 🤷
binnur64 Aylinslmci bize doktor ferrum verdi ama bi kaç kişiden kabız yapıyo yorumunu duydum oğlum da zaten kakasını yapmıyo kabız olur iyice yapamaz diye korkuma başlayamadım
nurannnn Aylinslmci eğer yurt dışına giden gelen biri varsa ironorm aldırabşlirsiniz doktor tavsiyesiyle aldık, en iyisi dedi
lamiakus Bende onu kullanmıyorum ocean alcaktım bugün 250 tl miş baya pahalı baska içeriği temiz başka içeriği temiz bakıyorum bulamazsam onu alcam mecbur
Aylinslmci lamiakus evet bana eczane bir tane daha gösterdi zeytinyağlı buda dedi oda 280tl ydi. İsim hatırlamıyorum ama. Fiyatlar yüksek
incieylull lamiakus Günde 3damla zaten bayağı kullanıyorsunuz. Her ay almycaksiniz öyle düşünün bende ocean kullnyirm.
lamiakus 112canan baya fiyat farkı varmıs orjinalmiydi. Bide d vitaminimi kan ilacımı. D vitamini ucuz kan ilcı pahalı zaten
Tugba_5559 112canan bebeğinizle hele ki yediği içtiği şeylerle ilgili kesinlikle internet alışverişine güvenmeyin derim çünkü tıpatıp orjinaliyle aynı fakat içeriği zehir dolu yapay malzeme dolu ürünler satılıyor nolur dikkat edin sevgilerimle
112canan Geçen günde temiz içerikli demir ilacı diye post açılmıştı newvit, bestiron, vitagil ve laktofe Dr drop diye bunlara da bakabilirsiniz
busradurukilic Biz dogdugumuzdan bu yana deca tabs kullanıyoruz. Doktorumuz bunu önermişti. Çok bilinmiyor eczanelerde var. Araştırın isterseniz temiz diye biliyorum
Tpr5552- Begonvil__ bana gaz yapabilir dedi gazdan çok çekmiş biri olarak kullanmayı tercih yapmadım ferrun aldım oda kusturuyor bebeği
edaabeyazel11 Begonvil__ aslında bı çoğu içeriği kötü olduğundan değil, ağır olduğundan kullanmıyor. Aslında en etkili en güçlü devletin verdiği denir ilacı fakat bazı çocuklarda karın ağrısı yapıyormus. Ben bebeğime denedim ozamanlsr içiyordu ama çok huysuz olmaya başladı baya ağlıyordu doktora götürdüğümde doktor söylemişti. Keşke baştan kullanmasaydim dedim gerçekten çocuğumu çok kötü yapmıştı
Cesur09 incieylull kim size üç damla dedi? Bu bilgiyi verirken bence kendinize göre olduğunu da belirtmelisiniz.
birbebekmasali incieylull 3 damla olan D vitamini değil miydi ? Demir ilacını bebeğin kilosuna göre damlatılıyoruz biz öyle demişti doktor
Tpr5552- binnur64 bende ferrun kullanıyorum ama bebeğim hep kusuyor değiştirmeyi düşünüyorum bide dişler çıktı kararma yapıyor diyorlar
2_anne_ binnur64 kabız yapmadı benim bebeğim seviyordu ama değeri düşük çıkınca doktor değiştirdi başka bir damla aldık
binnur64 Tpr5552- evet kararma yapıyomuş onu da duydum birde kusmaması için bebeğin aç olması gerekiyomuş öyle de kusuyor mu
Logu Aylinslmci Benim bebeğim de onu kusuyordu sürekli. Ocean a geçtik şimdi şişeyi gördüğü zaman heyecanlanıyor çok seviyor