alparslan1_ Kızlar dyson v11 kullanıp memnun kaldınız mı? Mesela v8e bakıyordum beğenmeyenler var o yüzden bu modele de kafam takıldı
shibalba alparslan1_ v11 absolute extra bendeki,oldukça iyi.. ben memnunum Çalıştırırken sürekli düğmesine basmanız gerekiyor,bilginiz olsun
Yagmur_24 Ben sanmam beğenmeyeni ha teknolojisi yenilendi v 8 az çekim az dk dır v11 bilmiyorum kaç dk ama yani iidir dyson