112canan
Biz de salgına yakalananlardanız. Doktorumuza danışıp soğuk buhar makinesi çalıştırıyordum yattığı odada öksürüğü öyle geçti ve burnunu düzenli olarak aspiratörle temizliyordum öyle atlattık, tabi bizimki 1 yaşında. Bunları uygulayabilirsiniz tabi doktorunuza danışın mutlaka, çünkü bebeğiniz çok ufak. Geçmiş olsun şimdiden 🌺