Kızlar çocuğum 4 yaşında, ve aşırı derecede dehb belirtileri var. Bebekken teşhis koyulmuyor deniyor fakat bebekliği bile hareketli, uyumak istememe, sürekli uyanık kalma ve dahası sayamadığım çok şey var.. Diyeceksiniz ki bunlar bazı bebeklerde normal ama şu an ki hareketleri çokta normal gelmiyor gözüme malesef. Hiç yerinde durmak istememesi, biz birşey anlatırken dinlememe, söz kesme, dikkat dağınıklığı, unutkanlık, mesela zararlı olduğunu bildiği bir hareketi yapmak. Anlatıp, konuştuğumuz halde kendini frenleyemeden yapmaya devam etmesi, uykuyu sevmemesi, uyumak istememesi, evin içinde sürekli hareket halinde olması yani yerinde duramama, sabırsız ve daha bir çok şey.. Psikoloğa götüreceğim fakat nedense o kadar üzgünüm ki.. Eğer dürtüsellik veya dehb varsa ve ömür boyu düzelmezse diye kendimi yiyip bitiriyorum.. Biraz iyi şeyler duymaya ihtiyacım var seans öncesi..🙏🏻😔