6,5 aylık bir bebek gece uykusundan (açlık diş vs) uyandığı zaman odadan çıkarılmalı mı yoksa emzirilip ya da mama içirilip tekrar geri uykuya döndürülmeli mi ? Odadan çıkarıldığında gündüz sanıp oyun oynamak istemesi ve uykuya direnmesi sebepleriyle uykuya geri döndürüp sabah erken saatte uyanması, günde iki üç uyku yapıp 9-9,30 gibi akşam uyuması normal midir ? Bu saydıklarımın hepsini uyguluyorum. Anormal yaptığım bir şey varsa sizin de düşüncelerinizi merakla bekliyorum çünkü ya insanlar çok biliyor ya da ben en doğrusunu bebeğim için düşünüp uygulamaya çalışıyorum .