oğlum 1 aydır hasta neredeyse grip öksürük balgam ateş ,kaç kere hastaneye götürdük 1 ayda 3 antibiyotik ve iğneler kullandı onun haricinde hava veriyorum bol bol ama yok hastalığı hiç gerilemiyor sanki daha kötü oluyor en son dün yüksek ateşle gittik hastaneye domuz gribi testi yapıldı çok şükür değilmiş gene antibiyotik ve başka ilaçlar verildi bugun verdim oğluma ama şuan gene ateşi var gerçekten ne yapacağımı şaşırdım bi o kadar da yorgunum 1 aydır gece gündüz uyku sıfır ve huysuz var mı başına gelen