Tazeanne70 Kızlar merhaba.12 günlük erkek bebeğim var bugün doktor kontrolünde dilinde dil baği olduğu söylendi. İnternetten araştırdım biraz ama böyle bir durum yasayan var mi müdahale ettirdiniz mi yoksa kendiliginden geçti mi?
Asilmom_ Tazeanne70 bizim başımıza geldi oğlum 8 aylık az bir dil bağı var çocuk doktoru demişti bende çocuğu aldığım gibi özelde çocuk cerrahına çıkardım o da bana kontrol edip çok ufak dil bagi gerek yok kesmeye dedi 2 yaşından sonra konuşmasına bakarak yaparız dedi çok ta severim doktorumu hem çocuk cerrahı sünnetimizi de yaptı bende çok üzülmüştüm her şeyin bir tedavisi var elbet kalbinizi ferah tutun ufak bir operasyonla halledilir ☺️ gecmıs olsun
Hanifeelif Tazeanne70 Benim oğlum da doğduğunda vardı 3 aylıkken kulak burun boğaza götürdüm kestiler ama ben görmedim sonra kontrole gittim dilibağı falan kalmadı dediler yani düzeldi çok şükür ufak bir makas gibi kestiler
tulay-473 dil bağı kendiliğinden geçen bi durum değil doktorunuz söylemiştir muhakkak. ufak bi operasyon geçirmesi gerekiyor. emmede güçlük çeker bebeğiniz. bizde de üst damak bağı vardı.. dil bağı kadar mühim olmasa da kestirdik oradan biliyorum..
mmurvet 3 haftalıkken benim oğluşuma da var denildi,çocuk cerrahisine gittik ; bu yaştaki bebeğe müdahale etmeyiz,takip edin beslenmesinde sorun yoksa 1 yaşta tekrar bakalım dedi. Geçmiş olsun
Tazeanne70 Valla cevaplariniz icin teşekkür ederim icin rahatladi biraz . Biraz daha buyumesini bekleyip bizde yaptırırız o zaman