nazo77 Bebeğim 2 aylık sürekli ağlıyor kolik dediler mukuslu dışkı huzursuz uykuya dalamama gibi problemleri var anne sütü ile besleniyor bu konuda bilgisi olan varmı
churchil nazo77 relactaz diye bişey varmış sanırım besinlerdeki ve anne sütündeki laktozun sindirimini kolaylaştırıyomuş. Ya da eğer laktoz alerjisinden şüpheleniyosanız diyet yapmayı deneyebilirsiniz belki faydası olur 🤷
Marsila churchil Ay ben onu aldım kabız yaptı tüm gaz damlalarını atın çöpe direkt zeytinyağı verin bence en mantıklı olanı bu bir sürü damla denedim kızımın üstünde şu an Maflor devam ediyorum o da probiyotik içerikli olduğu için