Merhabalar, bence sütünüz varsa mutlaka sık sık emzirin. Anne sütüyle de bebekler gayet güzel kilo alabiliyorlar. Hiçbir mama anne sütü kadar faydalı değil. Sağlığı yerinde olduktan sonra, kilo olayına çok takılmayın muhakkak alınır ☺️ Doktorlarımız bazen herşey biran önce olsun, hızlı gelişsin istiyorlar ama çocuğunuza en faydalı olanı verin,zira mama araştırırken de hep anne sütüne en yakın olan olsun istiyoruz ☺️