senapulim oğlum biraz fazla hareketli (15 aylık olmak üzere) kendi aileme gittim mesela annemin vitrinlerde birşey bırakmadı.O yüzden kimsenin evine gitmiyorum.Kendi evimizde istediğini yapıyor ama baskasinda bunu yapmasına izin veremem.Bir iki komşuya gittik,elim üstünde kaldı hep,az oturup müsade istedim.Herkes bırak dediği hâlde.Tmm çocuklar bazen durdan anlamıyor ama anneleri de nasıl o kadar rahat oluyor bilemiyorum.