TugcenurLina ayselina58 benim bebeğimin de doğduğundan beri öyle şuan 4 ay 23 günlük hala aynı çünkü ter bezleri şuan orada çalışıyor sırtı yeni yeni terlemeye başladı çok az. Bir de demir eksikliği de yapıyor diye biliyorum
sarilokumumm ayselina58 demir eksikliğinden olabilir bir de ne kadarlık bilmiyorum ama bebeklik döneminde oğlumun kafası çok terlerdi doktorumuz kafa derisi bebeklik döneminde daha ince yapıda olduğundan teri oradan atar demişti