Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Normalde mama kullanmıyorum ama stresli yorgun olduğum zamanlar sütümün yetmediğinden endişe ederek yedek almıştım. Sadece dün ve bugün mamaya başvurmak zorunda kaldım 2 gündür oldukça zor bir dönemden geçiyorum. Haliyle biraz azaldı sanırım. Hem anne sütü hem mama ilavesi yaptım ve bugün ilk kez şu an yaptığım için doktoruma soramadım. Dün gece de mama vermek zorunda kaldım ama sabah sütüm yeterli gelince sormak aklımdan çıkmış. Bende böyle postları sevmiyorum normalde elbette ki doktora sormak en iyisi. Ama doktoruma yazma sürecim ve cevap verme süreci içerisinde bebeğimi aç bırakamazdım.