Busrak2 Kızlar perşembe sünneti var oglumun 50 günlükken olacak bu doktora giden varmı baya arastırdım ama deneyimleri merak ediyorum
Mutterbaby Merhaba 3 aylıkken yaptırdım oğluma sünnet klipsli olarak yaptırdık Orhan Pekuz da yaptırdık. Normal muayeneleri içinde oraya gidiyorduk. Tüm çevremizdekiler o doktordan memnunlar. Erkan Öztürkü daha önce duymadım.
Busrak2 2tosbikannesi tesekkür ederim cok güzel geçti oglumda agrı sızı ekstra aglama vs de olmadı atlattlık
2tosbikannesi Busrak2 biz de cumartesi günü 50 günlükken Erkan Öztürk’e sünnet olacağız süreciniz nasıldı biraz bahseder misiniz 🙈en az 2 saat aç ve uykusuz gidebildiniz mi? Sünnetten sonra huzursuzluğu vs oldu mu? İlk banyosunu kaç gün sonra yaptırdınız?
Busrak2 2tosbikannesi umarım gec kalmamısımdır demiştim ama kalmısım yeni farkettim inşAllah iyi geçmiştir .uyumasını rahat uykuda yapılabilsin diye isteniyor ben aç götürdüm ama orda doyurdum uysun diye uyumadı bi sekilde oyaladıl sorun yasamadık ertesi gün banyo yaptırılabiliyor Sükür sorun yasamadık agrı sızı olmadı onlar herseyi anlatıyor merak etmeyin cok konforlu
Busrak2 Gonca4297 evet 50 günlükken oldu bebeğim suan 72 günlük çok rahattı iyiki erken yaptırmısım erkan hoca oradaki calısanlar asırı iyi hiç pişman olmadım cok rahat gecti sünnet islemi sonrası sadece ilk çişte çok agladı sonra aynı hayatımıza devam ettik
2tosbikannesi Gonca4297 evet biz 50 günlükken olduk uyusun diye orda emzirdim ama uyumayınca sünnet esnasında oyaladık. Sünnet biter bitmez masada işedi sonra da uyudu 🙈 çok rahat geçti çok şükür. Şuan tam 1 hafta oldu iyileşti bile. Kesinlikle Erkan Öztürk hocamdan çok memnun kaldık tavsiye ederim.
2tosbikannesi Busrak2 geç de olsa cevap için teşekkürler ☺️ çok rahat geçirdik şuan 1 hafta oldu iyileşti bile.