Kızım 13 aylık yaklaşık son üç aydır iştahı azalmıştı (dişten dolayı sanırım)ama en sevdiği şeyleri yapıp yedirebiliyodum bi nebze de olsa . ama son bir aydır ise toplasanız bir kase bişey yememiştir sadece süt emiyor ama oda biyere kadar yetiyor . Deliricem artım herşeyi tabak tabak yiyen bebeğim gitti yerine bambaşka bişey geldi . Dişde çıkarmıyorum şuan .
Lütfen ne yapabilirim biri söylesin artık çok stres yapıyorum . Acıkca yer zaten diyip salıyorum yüne yemiyor bir kaşık bile