mombabyy canım benimde önceden az olurdu kanamam, dopumdan sonra 7.ayda oldum ilk felaketti resmen, doğumdan sonra bu kadar depend kullanmadım, aşırı çok kanamam oldu pedle olacak gibi değildi, bi ara bebeğimin bezinden bile kullandım. Çok normal diyorlar bütün vücudumuz değişiyor ve kişiden kişşyede değişiyor, bazılarındafa çok az oluyo kanama