mogz 11 aylık olacak hala öyle emiyor bıraktıramadım dişleri de öyle keskin ki bu saatten sonra bıraktırmaya ben cesaret edemiyorum artık, zaten yaza dogru sütten kesmeyi düşünüyorum. Bence süt azalması ondan kaynaklanmıyor benim çoktu 10. Aya kadar yeni yeni azaldı ama bıraktırabilirseniz iyi olur sinir bozucu her yerde silikonla uğraşmak ve bebek ekstra efor sarf ediyor gibi geliyor bana