zumrasmom_ emzik kutum var evet onda muhafaza ediyorum, emzirme konusunda doktor ve hemşire dışında kimseyi karıştırmıyorum kendime sadece burda sizlere soruyorum çok defa her konuda yardımcı oldu bu sitedeki anneler bana 🙏🏼 umarım alışır belki küçük dediğim gibi ondan bilemiyor olabilir silikonla devam edeceğim, evet benim sütümü içiyor rahatım o konuda ☺️