Evet arkadaşın dediği losyonu kullanın biz sanırım 30/40 adet kullanmışızdır üçümüz de sürüyoruz siz benim oğlanın elini görseydiniz çok kötüydü eli ayağı atarım resim.İlaçları çok pahalı ve asla geçmiyor ne yaparsanız yapın geçmiyor 1 hafta bakıyorsunuz hiç bir şeyiniz yok sonra birden kaşınmaya başlıyorsunuz özellikle gece