Genel olarak yazıyorum, çünkü yorumlarda da hemen hemen aynı şeyleri okudum. Hiç kılamayan en azından farzları kılabilir diye düşünüyorum. Benim yeğenimde çok yaramazdı bazı zamanlar tek baktığımda hemen farzını kılardım hepsine yetişemesemde. Şuan benimki 6 aylık öyle bir zorluğu yok kenarda duruyor rahat kılabiliyorum o yüzden kendi çocuğumdan örnek veremeyeceğim :)