Merhaba biz yaklaşık bir aydır ek gıdaya gectik bebegim 6 ay 12 günlük bir hafta öncesine kadar yemesi cok iyiydi hazırladıgım mamaları iştahlı şekilde yer bitirirdi bu hafta neden anlayamadım ek gıdaları yememeye basladı kaşığı uzattıgım dakika agzını sıkıca kapatıyor açmıyor aglıyor yemek istemiyor formül mamasınıda içmiyor neden böyle oldu dişleride daha patlamadı kaşınıyor ama henüz cıkan birşeyde yok