İyi geceler kızlar ben 3 buçuk ay önce ikinci sezeryani oldum bebegim sadece anne sütü alıyor doğumdan sonra kanamam neredeyse 30 gun sürdü sonrada adet olmadim yani neredeyse 3 aydir adet olmuyorum az önce tuvalette yikanacakken elime sert sümüksü şeffaf akıntı geldi bi kismida siviydi neden olabilir büyüktü de ayrica haftaya dr gitcem basina gelen varmi diye merak ettim bu arada esimle dogumdan sonra hala bisey yasamadik hamilesindir diyecekler için 🤭🥴