mematiii Merhaba hanımlar bebeğim 6 ay 5 günlük ve bugün baktığında vucudu kafası hep ateşti ağlayarak uyanuyordu calpol verdim yeni ve boğazı ve başı ateşli sadece sebebi nedir yaşayan var mı
momofdragon mematiii diş kaynaklı olabilir, ates kac derecelerde seyrediyor? 38i geciyorsa ve 4saatte 1 calpolle düşmüyorsa doktora götürün derim
Sensen20 mematiii sıcak yerlerini soğutup soğuk yerlerini de isitmalisiniz birçok uzman doktordan dinlemiştim bu durumlarda vücut ısıyı bu şekilde dengelermis
dgn-adl1 mematiii geçen hafta biz de yaşadık aynı durumu 3 gün sürekli yükseldi düştü ateşi kanda biraz enfeksiyon çıktı bi de boğazları şişmiş dedi doktor 3 günün sonunda acil doktorları bilemedi boğazını kendi doktoruna götürdüğünde o söyledi antibiyotik başladı 1 gün sonra iyileşti oğlum çok şükür darısı size inşallah
KaranK Pazar gecesinden beri aynı durumdayız bebegim 7 aylik benimde ilaç veriyorum 2 saat sonra tekrar 39 9 38.9
momofdragon mematiii doktorumuz bize diş atesi 38i gecmez diyor hep ve özellikle bas cevresinde olur diyor o nedenle sordum. Agız içini bi kontrol edin arada karanfili ezip zeytinyagında bekletip damaklarına sürdüm ben diş çıkarırken cok rahatlatmıştı bebeğimi.. ates için de 3-4 gün calpolle takip edin 4saate 1 verdiğinizde düşüyorsa ates atlatır inşAllah atlatamazsa mutlaka doktora götürün herkes kırılıyor hastalıktan Allah muhafaza
mematiii Sensen20 teşekkür ederim ama hiçbir türlüde uyumuyor zıbınla yatırdım ateşi düştü üstünede hafif örtü koydum çok soğuk olduğu için
mematiii Bilgeasill götürdüm gribim diye ciğerlerine inmiş yatış dediler istemedim hava cihazım var diye ateş düşürücümde vardı orda hem yılbaşına girmek istemedim hemde ek gıdada zorlanırım diye hem hava hem antibiyotik evden devam ediyorum bende kontrole gitcem yine amada bakalım ne olacak umarım sizin birşeyiniz çıkmaz
KaranK Doktora götürdüm ateş düşürücü verdi ibuflam kontrol edin dedi ekstra bisey yapmadı 3 günü geçerse tekrar gideceğiz dün geceden beri normaldi şimdi 38,5 çıktı tekrar ilaç verdim
mematiii dgn-adl1 inşallah canım ya yatış demişti üzüldüm zor durum birde ciğerlerine inmiş dediğinde insan ürküyor