Belki fazla evhamlı davranıyorum ama buara çok canım sıkılıyor. Dürüstçe yardımcı olacak kimse var mı ?
Bebeğim prematüre 34 haftalık doğdu.
Şuan 20.5 aylık. Düzeltilmiş 19 aylık.
Son zamanlarda herşeye ağlama vs oldu. Birtakım korkuları oluştu.
Bir yere gitsek eve girmek istemiyor ağlıyor.
biri bize gelsin istemiyor ağkıyor.
Mesela eskiden girdiği top havuna girmeye korkmak,yürüyen merdiven görünce ağlamak gibi.
Ufaktan beri kapıyla oynamayı sever kapatıp açar.
Bunun dışında belirtiler arasında olan başka bi durumu yok. İsmine çoook ufak aylardan beri bakar. Beni gelip öper sarılır. Dışarda bebek görünce cici yapar öper.
Dediğin herşeyi net şekilde anlar. Benle evde temizlik yapar bez veririm eline. Yani aktif bi çocuk. Ama dil gelişimi yok eskiden 12-13 tü son 1 aydır 4-6 arası na düştü.
Ne nerde gibi sorular sorsam gider bulur getirir gibi gibi. Zekasal olarak bir sıkıntı yok.
Ama bu korkuları , Herşeyden çabuk sıkılması, Sabit oturup çok az oynaması,kapı kapatıp açması ve buara olan öfke nöbetleri bende korku yaratmaya başladı.
oyun yerine götürmek istedim bugün çocuklar oyuncaklarla oynarken o bi iki oyuncakla oynadı orda ev koymuşlar oyuncak o hep ona girip çıktı kapıyı açtı kapadı. Bunlar kafamı kurcalıyor.
Müzik sever dans eder. Resim az çizer çabuk sıkılır.
ayağım üşüdü derim gider çorap alır odamdan giydirir getirip bebeğine besler acıkmış dediğimde vs.
Bilen eden bu durumları yaşayan var mı ?