direnim_ pınarın labnesini 3 gün tadım şeklinde tek onu verdim şimdi yumurta ile karıştırıyorum anne sütü ile yada formül mama ile açıyorum biraz çok katı oluyor çünkü. Peyniri de kendim yapacağım ama artık katkı maddesi olmasın içinde diye internetten araştırabilirsiniz