955454 Bebeğm 38 günlük gece kesinlikle süt içmiyor ağzını kapatıyor ama mamayı içiyor ne yapabilirm benim gibi olan var mı ? Gece içsin istiyorum sütüm çoğalsın istiyorum ama yok emmiyor
Minmini 955454 biberon kolayına geliyordur muhtemelen. Biberon kullanmayı bırakırsanız emecektir. Kaşık biberon ya da eds ile beslemenizi tavsiye ederim.
Azelia_ 955454 merhaba eğer emzirmeyke devam etmek isterseniz hastane tipi pompa almanızı ya da kiralaminizi öneririm.duzenli sagimla ve yediklerinizle cogalacaktir.bebeginize gelince biberonla direkt besliyorsaniz alisiyordur meme yorucu geliyordur.
Azelia_ 955454 Google arayabilirsiniz medela hastane tipi pompa diye arayın getiriyorlar tabi İstanbul için konuşuyorum diğer iller için bilgi almış olursunuz.
zk1611 955454 ya benimkide gece uyku esnasında emse bile iki dk sonra emmeyi bırakıyor zorla uyandırsam etsem yine çok emmediğinden mama veriyorum onu içiyor o yüzden artık gece mama veriyorum direk