Kerim Benim kızım da maalesef 1 aydır aynı durumda. 2.5 aylık başladı önceden çok düşkündü gaz problemi yaşadı bir hafta o ara sanırım emince gazım oluyor acı çekiyorum olayını kodladı kendine o şekilde reddetmeye başladı. Gaz problemini çözdük ama devam etti ilk iki hafta direndim mama vermedim bağırış çığırışlar içinde yorucu günler açlık ve akabinde açken uykusunun bozulması birbirini tetikledi. Ben de bitap düştüm ve o iki hafta gayet iyi kilo alımı olan bebek bir anda kilo verdi süzüldü. Dayanamadım ve mama vermeye başladım. Başlarda çok az içiyordu seviniyordum sevmedi bana geri döner diye çünkü sütüm vardı ama sağma makinası da alıp sağmadım hep direndim ben direndikçe o direndi ve farkında olmadan sütüm azalmaya başlamış 3 hafta düzenli emmeyince 😞 Geçen hafta mamajoo nun elektrikli pompasını aldım ama ne göreyim iki göğsümden toplam 20 ml süt çıktı en fazla 40 ml yi gördüm. Çok mutsuz hissettim kendimi ama yapacak bişey yoktu elle de sağsam gelen fazlası olmuyordu. Kendimi topladım sonra yememe dikkat ettim ve geceleri emiyor şükür dedim. Sonra gündüz uykulu ve aşırı aç olmadığı zamanlarda memeye bağırmadığını ve aldığını fark ettim son bir haftadır. Mama içme oranı alıştıkça arttı ama tam doyurmuyorum ki beni arasın uykusu gelince. Normalde 6.5 kilo şuan en az 180 ml mama içmesi lazım ama 120 yapıyorum en fazla sonra 1-1,5 saat geçince uyutmaya çalışıyorum sersemleyince mememi veriyorum yavaş yavaş bağırmayı kesip almaya başladı. İnşallah gündüz de sütüm kesilmeden böyle böyle devam eder de kurtuluruz bu reddetme illetinden.