İlk uyuşma geçince bir kaç saat birazcık ağlamalı olmuştu birde ilk gün alt değiştirmede ağlamalar olmuştu ama oyalayarak gayet kolayca atlattık alt değiştirmeleride. Ama asla zorlu değil ve gerçekten çok çok çabuk iyileşiyor anne sakin kaldıkça bebeklerde kolaylıkla atlatıyor diye düşünüyorum hiç endişelenmeyin. Çok güzel geçer inşallah 💙